Update #3

2 februari 2010 - Sherbrooke, Canada

Na twee weken van stilte, heb ik besloten dat het tijd is om te updaten. Niet zo zeer omdat ik zoveel te vertellen heb, maar meer omdat het hoort bij een blog.

Allereerst wil ik iedereen hartelijk bedanken voor de vele felicitaties! Het lijkt wel of mensen meer van me houden als ik ver weg ben! Hartverwarmend. Een speciaal bedankje aan mijn lieve broer, leuk dat je nog eens aan me denkt.

Verder gaat de tijd snel. We zitten alweer bijna op de helft van het semester! Dus ik moet echt opschieten met dingen doen. Gister heb ik een toets gehad en dat ging wel goed. En straks heb ik er nog een en dat zal ook wel gaan. Daarna heb ik vandaag in het kader van het vak Gesch. van Afrika voor de kolonisatie vandaag een lezing over het feit dat het de maand van Afrika is. Hoera. Ik heb geen idee of het verplicht is (ik moest gister leren i.p.v. naar college gaan) dus ik ga maar voor de zekerheid. Beetje jammer dat mn college waar ik nu zit duurt tot tien over half 12 en dat die ellendige lezing om 12 uur begint :(.

Genoeg over de studie!! Ik heb mn verjaardag gevierd met een paar mensen van mijn etage in de stad hier. Het is alweer een poosje geleden maar ik heb nog wat foto's, helaas niet zoveel als ik wilde maar toch een paar. Heel veel foto's waren niet goed :P. Ik heb me goed vermaakt! En ik heb cakejes gemaakt. Foto's upload ik zo!

Verder was ik vorige week aan het hardlopen en toen ben ik door een of andere russische trainer gevraagd voor het kogelstootteam van de Universiteit van Sherbrooke. De uni heeft eigen teams in alle sporten en vooral in football en ijshockey is dat belangrijk (schijnt). Hoewel een normale Europeaan zich niet zou interesseren in een ijshockey wedstrijd, is dat het enige dat hier op tv wordt gekeken. In de keuken hier staat het dan ook altijd aan. Helaas ben ik nog niet zo ver dat ik de teams uit elkaar kan houden... Hoe dan ook, die teams van de universiteit heten allemaal Vert & Or. Nouja en voor het atletiekteam, daar ben ik dus voor gevraagd. Ja dus ik was redelijk gevleid want in eerste instantie dacht ik dat hij mij aansprak omdat ik zo'n fantastische conditie heb en omdat ik er zo atletisch uitzie. Helaas ging het alleen om mijn lange armen :(. Oja, die kerel heette Boris en ik heb nee gezegd.

Gatver had ik een hele update geschreven, nu is ie weg omdat mn verbinding eruit lag :( ik heb even geen zin om opnieuw alles op te schrijven.. Ik update later wel weer..