Welkom!

10 januari 2010 - Sherbrooke, Canada

Dag allemaal,

Zoals medegedeeld op Facebook heb ik besloten toch een blog bij te gaan houden. In eerste instantie wilde ik er eigenlijk niets van weten, aangezien het feit dat je iets op internet plaatst al impliceert dat het iets is dat de moeite waard is om te lezen door anderen en eventueel zelfs onbekenden. Ik wil alle misverstanden de wereld uithelpen: dat vind ik niet. Echter een nieuw opgedoken kennis wees mij erop dat het alleen impliceert dat je niet echt zin hebt om je verhaal steeds aan allerlei verschillende mensen individueel te vertellen. Hier sluit ik mij van harte bij aan en dus vandaar deze blog. Ik ben nog voorbijgegaan aan het feit dat aan het einde van je periode in het buitenland waarschijnlijk niemand je blog meer leest omdat het niet meer echt actueel is dat je weg bent. Ik ga er gemakshalve maar even van uit dat dit bij mij niet zal gebeuren en dat iedereen die mij constant stalkt (waarvoor veel dank!) over hoe het gaat het echt doet omdat het ze iets uitmaakt (en over drie maanden zelfs ook nog). Het laatste probleem is eigenlijk dat ik iedereen altijd andere versies vertel van verhalen en dat ik soms dingen waarheidsgetrouw toevoeg of weglaat al naar gelang het desbetreffende verhaal geschikt is voor de betreffende persoon. Deze gewoonte moet ik helaas tijdelijk laten varen, in ieder geval op deze blog, want het verhaal dat volgt is voor alle leeftijden, voor ieder moment, voor familie, vrienden, geïnteresseerden en ongeïnteresseerden.

Als iemand het heeft volgehouden tot het einde van dit bericht, wat nu volgt, vind ik dat knap. Sorry voor het warrige taalgebruik maar ik kon geen andere woorden vinden die beschreven wat ik bedoelde.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Bram D'haene:
    10 januari 2010
    Roos is weg voor een poes, echt?